Regulamin

  • Wpłata zadatku oznacza akceptację regulaminu pobytu. W przypadku rezygnacji przez Gościa z przyjazdu, zadatek nie jest zwracany.
  • Pobyt zaczyna się najwcześniej o godz. 15-tej w dniu przyjazdu, kończy najpóźniej o godz. 10-tej w dniu wyjazdu. Należność jest płatna w dniu przyjazdu
  • W dniu przyjazdu Goście zobowiązani są do sprawdzenia czy w domku nie ma żadnych uszkodzeń , ani braków w wyposażenia. Wszelkie braki należy zgłosić w dniu rozpoczęcia pobytu. Za powstałą szkodę wyrządzoną w domku lub terenie całego obiektu oraz braki w wyposażeniu, Goście ponoszą odpowiedzialność materialną.
  • Opłata obowiązuje za cały okres dokonanej rezerwacji ,nie ma możliwości zwrotu pieniędzy za skrócony czas pobytu.
  • W trosce o bezpieczeństwo i komfort wypoczynku na teren ośrodka mają wstęp tylko osoby zakwaterowane.
  • W celu zachowania ciszy i zapewnienia spokojnego wypoczynku , w domkach obowiązuje bezwzględny zakaz przyjmowania gości z zewnątrz.
  • Zabrania się palenia papierosów i smażenia ryb w domkach. Niezastosowanie się do tego zakazu będzie skutkowało karą w wysokości 500 zł.
  • Każdy z gości jest zobowiązany do uważnego obchodzenia się z wyposażeniem domku. Wszelkie usterki sprzętu oraz mienia , prosimy niezwłocznie zgłaszać właścicielom.
  • Właściciele ośrodka nie ponoszą odpowiedzialności za rzeczy należące do gości pozostawione w domku lub na terenie domków oraz odpowiedzialności za samochody oraz rzeczy w nich pozostawione.
  • Cisza nocna trwa od godz. 22.00 do 7 rano. Korzystający z usług ośrodka nie mogą zakłócać wypoczynku innym wczasowiczom.
  • Zakazane jest wykonywanie lub odtwarzanie własnej głośnej muzyki.
  • Nie należy przenosić wyposażenia domków lub zmieniać ustawienia mebli oraz łóżek bez zgody właścicieli.
  • W przypadku zakłócania porządku na terenie ośrodka jego właściciele mają prawo zażądać jego opuszczenia bez zwrotu opłaty.
  • Z placu zabaw dzieci mogą korzystać tylko pod opieką dorosłych. Na terenie ośrodka dzieci powinny przebywać pod nadzorem rodzica, opiekuna prawnego lub osoby dorosłej.
  • Nie odpowiadamy za niedogodności spowodowane przez przyczyny od nas niezależne np. przerwy w dostawie prądu , wody itp.
  • W dniu wyjazdu Goście zobowiązani są do pozostawienia domku w ogólnym porządku, do pozmywania naczyń, zdjęcia pościeli i wyrzucenia posegregowanych śmieci.
  • W przypadku zagubienia klucza od pomieszczenia wynajętego Gościowi personel ośrodka pobiera opłatę w wysokości 100 zł.
  • Ze względu na specyfikę terenu ośrodka, auta należy parkować przy domku (jeden domek – jedno miejsce parkingowe). Zakazuje się samowolnego poruszania się pojazdami poza wskazanymi ciągami komunikacyjnymi. Poruszanie się pojazdami po terenie ośrodka jest dozwolone z maksymalną prędkością do 5 km/h. Miejsca parkingowe nie są strzeżone, a ośrodek nie ponosi odpowiedzialności za utratę pojazdu oraz za zniszczenia i straty powstałe w wyniku działalności osób trzecich i sił przyrody.

REGULAMIN WCZASÓW Z PSEM

  • Psy przebywające na terenie ośrodka muszą być w kagańcu i na smyczy. Należy posiadać ważne świadectwo szczepień.
  • Właściciele psów zobowiązani są do wyprowadzania ich na zewnątrz oraz do sprzątania po swoich zwierzętach.
  • Zwierząt nie wolno zostawiać samych w domku.
  • Gość ponosi odpowiedzialność materialną za szkody wyrządzone przez zwierzę.

 

Domki Słoneczny Brzeg Sp. z o.o.
ul. Łąkowa 10
76-156 Dąbki
KRS 0000914145
NIP 6912556026
REGON 389621380

operatorem kart płatniczych jest PayPro SA Agent Rozliczeniowy, ul. Kanclerska 15, 60-327 Poznań, wpisany do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań – Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000347935, NIP 7792369887, Regon 301345068.

rezerwacja